Tisková konference představuje efektivní způsob, jak veřejnost seznámit s něčím zásadním. Může se jednat o uvedení nového produktu, revoluční služby či inovativní technologie. Anebo o něco úplně jiného. Pokud jde o skutečně významnou událost, pak vám může zvládnutá tisková konference jedině pomoct. Ale na co si dát pozor a kde ji uspořádat? Úspěšnost ovlivňuje řada faktorů, které byste neměli podcenit. Především nezapomínejte na to, že ostatní (a především novináři) nechtějí plýtvat drahocenným časem.
Čas konání
Organizace konference je náročná činnost, která se skládá ze zajištění konferenčních prostor, vymýšlení témat, jednání s potenciálními řečníky… ale také ze zdánlivě nepodstatných věcí, jako je určení vhodného data konání.
Nechcete-li bezprostředně před začátkem akce zjistit, že většina hostů nedorazí, protože míří na zajímavější konferenci, zvolte termín, který bude ostatním vyhovovat a nekolidovat s jinými událostmi. A dejte jim vědět v dostatečném předstihu – novinářům pak nejpozději v pátek před týdnem, kdy má konference proběhnout.
Zásadní je i čas konání. Konference by neměla začínat příliš brzy (tzn. před osmou hodinou ranní), ale není dobré start posouvat do odpoledních hodin. Novináři preferují akce, které se konají v dopoledních hodinách. Jako ideální dny se jeví úterý, středa a čtvrtek.
Místo konání
Proč je dobrou volbou konference v Praze? Protože se zde pravděpodobně pohybuje většina pozvaných hostů. A jen málokde najdete tak dobré podmínky jako v pražských konferenčních centrech a hotelích.
Chcete-li se před ostatními ukázat v tom nejlepším světle, rezervujte si sál v komfortním prostředí známého čtyřhvězdičkového komplexu hotel Praha Belvedere. Disponuje kompletním vybavením a kvalifikovaný personál se postará také o prvotřídní cateringové služby.