Jak získat přízeň zákazníků, spolupracovníků a obchodních partnerů? Dejte jim čas od času dárkové neboli reklamní předměty. Zapomeňte však na cetky a vybírejte s ohledem na použitelnost. V tom ostatně spočívá zlaté pravidlo, kterým byste se při výběru reklamních předmětů měli řídit. Podrobnosti se dočtete v tomto článku.
Pokud jste v minulosti na reklamních dárcích šetřili, nebo se jim dokonce zcela vyhýbali, změňte taktiku. Firemní rozpočet sice není nafukovací a pravděpodobně vás napadne několik dalších oblastí, do kterých by nebylo od věci zainvestovat, ale… Reklamní předměty, drobnosti potištěné logem vaší firmy, jsou z hlediska propagace velmi důležité. A záleží snad na něčem více než na efektivním marketingu?
Reklamní předměty mají větší význam, než jste si možná doposud mysleli. Pozitivně ovlivňují vnímání firmy, posilují důvěru, upevňují vztahy a ve finále přispívají k ochotě nakupovat. Navíc, a to je velmi důležité, vedou k ochotě promíjet menší chyby a nedostatky, kterých se vůči ostatním dopustíte.
Máte snad o efektivitě reklamních předmětů pochybnosti? Každoročně ji sleduje americký výzkum Advertising Speciality Institute. Podle statistik může vhodně zvolený reklamní předmět ovlivnit rozhodnutí o budoucí spolupráci z 36 %. Obdarování má významný psychologický efekt a přispívá k budování dobrého vzájemného vztahu. Mělo by se však jednat o předměty, které neslouží jen jako nosiče loga, ale především obdarovaného potěší.
S výběrem vhodných reklamních předmětů vám pomůžou specialisté z firmy AREI reklamní předměty s.r.o., která se výrobou a prodejem dárkových a reklamních předmětů zabývá od roku 2004. V nabídce najdete „klasiku“ v podobě kancelářských předmětů i luxusní a stylové reklamní předměty, kterými na zákazníky zapůsobíte.