Dostat na web návštěvníky není vždy procházka růžovým sadem. Konkurence je obrovská a dosáhnout na první stránky výsledků organického vyhledávání může být takřka neřešitelný problém. Soupeření s weby, které již dlouhou dobu fungují a vyhledávače je pokládají za „autoritativní“, se jeví jako souboj mezi Davidem a goliášem. Ale když to nejde přirozeně, můžete si zapnout PPC reklamu a přivést uživatele na stránky vaší firmy či do e-shopu okamžitě. Co byste o tomto mocném marketingovém nástroji měli vědět?
PPC reklama má oproti optimalizaci (SEO) několik podstatných výhod. Její největší předností je možnost přesného zacílení. Pokud ji dobře nastavíte, dostanete jejím prostřednictvím na web pouze uživatele, kteří mají o vaše produkty či služby zájem, případně by ho mít mohli. Ostatní marketingové nástroje v tomto směru výrazně pokulhávají – specifickou skupinu zasáhnete jedině pomocí PPC.
V případě PPC reklamy navíc platíte pouze za uživatele, kteří na ni klikli. Je-li vašim cílem rychlé zvýšení obratu a zisku, téměř jistě se vám to podaří. Poměr ceny a výkonu je u PPC vynikající!
V souvislosti s PPC je vhodné zmínit flexibilitu. PPC kampaň lze spustit během několik desítek minut a okamžitě ji změnit či zcela vypnout. Samozřejmostí je možnost snadné kvantifikace úspěšnosti a přesného vyhodnocení jejího přínosu. Zkušený specialista dokáže předem odhadnout, jaký užitek „pay per click“ přinese, a podle toho kampaň naplánuje.
PPC reklamu lze přirovnat k dokončení přesvědčovací fáze, která byla započata jinou reklamou. Přivede na váš web uživatele, kteří ji aktivně určitý výrobek či službu hledají – vy je díky PPC přesvědčíte, aby zakoupili u vás.
Na druhou stranu byste neměli propadat dojmu, že vás PPC reklama katapultuje mezi nejúspěšnější. Klíčové je správné nastavení kampaně, což zvládne pouze člověk, který se v oboru pohybuje dostatečně dlouho. Chcete-li mít jistotu, že vaše peníze nepřijdou nazmar, obraťte se na PPC Profits a nechte si poradit. Více na ppcprofits.cz.